Komunikacja interpersonalna

 Szkolenia w zakresie komunikacji interpersonalnej obejmują następujące zagadnienia: 

 

  • nawiązywanie kontaktów interpersonalnych w różnych sytuacjach zawodowych i osobistych

  • budowanie relacji międzyludzkich

  • techniki efektywnego porozumiewania się w różnych sytuacjach zawodowych i osobistych 

  • techniki komunikacji grupowej 

  • umiejętność formułowania jasnych, zrozumiałych i rzeczowych komunikatów 

  • umiejętność słuchania i formułowania informacji zwrotnej 

  • elementy komunikacji niewerbalnej (pozasłownej) 

  • kształtowanie świadomości błędów w procesie komunikacji 

  • rozwiązywanie problemów w kontaktach interpersonalnych

  • rozwiązywanie sytuacji konfliktowych 

  • elementy asertywnego komunikowania 

szkolenia komunikacja interpersonalna

 

W zależności od potrzeb klienta, szkolenia w zakresie komunikacji interpersonalnej ukierunkowane są na budowanie konkretnych, specyficznych kompetencji, takich jak przede wszystkim:

 

  • komunikacja z klientem/kontrahentem/interesantem/pacjentem... itd.  

  • komunikacja w procesie sprzedaży 

  • komunikacja w procesie produkcji

  • komunikacja wewnątrzzespołowa i międzyzespołowa 

  • komunikacja w sytuacjach kryzysowych 

  • komunikacja w warunkach konfliktu 

  • mediacje i negocjacje w sytuacjach trudnych

  • komunikacja w środowisku multikulturowym  

 

 

Uczestnicy szkoleń zyskują:

  •     umiejętność sprawnego i skutecznego porozumiewania się

  •     poprawę własnych relacji z otoczeniem

  •     wyższą efektywność zawodową i osobistą 

  •     umiejętność łatwego i skutecznego nawiązywania nowych kontaktów

  •     większą satysfakcję z codziennych relacji z innymi

  •     ograniczenie liczby konfliktów i nieporozumień

  •     większą satysfakcję z codziennych sytuacji społecznych

  •     lepsze porozumienie i współbrzmienie z najbliższymi

  •     większą komunikacyjną samoświadomość

  •     umiejętność łatwego nawiązywania przyjaźni

  •     większą interpersonalną i społeczną skuteczność w sytuacjach profesjonalnych


 

Uczestnicy warsztatów zdobywają i rozwijają praktyczne umiejętności nawiązywania kontaktu i kształtowania pozytywnych, satysfakcjonujących relacji międzyludzkich. Poprawiają komfort funkcjonowania w codziennych sytuacjach społecznych, uczą się unikania zbędnych nieporozumień i łatwiejszego rozwiązywania zaistniałych sytuacji spornych.

 


newsletter – aktualności, porady, bezpłatna metodologia szkoleniowa
Wyrażam zgodę na otrzymywanie na wskazany przeze mnie adres e-mail informacji handlowych od firmy Ośrodek Usług Psychologicznych Jerzy Imielski, ul. Wyzwolenia 5/19, 32-332 Bukowno, zgodnie z Ustawą z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną  oraz z Ustawą z dnia 16 lipca 2004 roku Prawo telekomunikacyjne.
Masz pytania? Napisz lub zadzwoń:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Ośrodek Usług Psychologicznych Jerzy Imielski danych osobowych podanych w formularzu. Podanie danych jest dobrowolne. Administratorem danych osobowych jest Ośrodek Usług Psychologicznych Jerzy Imielski z siedzibą: ul. Wyzwolenia 5/19, 32-332 Bukowno. Podane dane będą przetwarzane w celach związanych z udzieleniem odpowiedzi, przedstawieniem oferty oraz świadczeniem usług przez administratora danych. Mają Państwo prawo do modyfikacji, wglądu i żądania zaprzestania przetwarzania podanych danych osobowych oraz ich usunięcia. Informujemy, że nie prowadzimy profilowania użytkowników odwiedzających stronę i kontaktujących się z firmą.